.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازنیها بی تاب دیدار مقام معظم رهبری

مازندران پس از گذشت بیش از یک دهه از حضور مقام عظمای ولایت، بار دیگر در تب و تاب قدم پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به این استان ولایتمدار است.

آنچه که مردمان این دیار را بیش از پیش در دیدن روی محبوب ، به جوشش انداخته ، وقفه طولانی مدتی است که از آخرین دیدار گذشته است . روزهای متمادی از آخرین حضور ولی امر مسلمین جهان در مازندران می گذرد ، مازندرانی که کوه دماوند و کناره دریا و جنگل سبز ، باعث شده اند تا محرومیت ها کمتر در آن نمایان شود .

اما این محرومیتها از چشم رهبر انقلاب دور نماند و ایشان همواره با چشم بصیرت به این محرومیت ها توجه کردند و دستور پیگیری دادند .

این روزها فعالیت و رفت و آمد مردم این استان دیدنی است ، شوق بیعت با امام فرزانه ، مردم را به خروش آورده و پیر و جوان را تاب انتظار بیش از این نیست .

دسته دسته از قشرهای مختلف مردم به شوق دیدار با روح خمینی (ره) عازم شهرستان چالوس شده اند ، ترافیک سنگین این جاده نشان از شور مردم برای دیدار است.

پاییز ، مشتاق حضور بهار است و این بهار با مقدم سیدی بزرگوار ، جلوه گر خواهد شد، هرچند که پاییز است اما هوا بهاری است ، گویا هوا نیز لحظه شماری می کند برای دیدار یار.

مسلما با تشریف فرمایی ولی فقیه شیعیان به این استان لاله خیز ، در رحمت الهی نیز گشوده خواهد شد و به مدد حضور ایشان ، مازندران طعم خوش پیشرفت و سازندگی را خواهد چشید .

در دهه های اخیر مازندران از داشتن صنایع مادر و بسیاری از امکانات دیگر ، محروم بوده و می دانیم که رهبر معظم ، در سفر قبلی خود به این استان در بازدید از روستای کوه پشت ، به محرومیت این خطه اذعان داشته و با تاسف فرمودند : " فکر نمی کردم مازندران نقاط محروم اینچنینی داشته باشد."

و این گونه بود که دستور اکید برای رسیدگی به این روستا و روستاها و مناطق محروم دیگر را دادند.

رهبر معظم با دلی پر از مهر و عطوفت اسلامی و انسانی ، پا به نقطه ای می گذارند که میلیون ها نفر در آستانه استقبال از ایشان ، خواب به چشم هایشان نرفته است و عده ای می ترسند بخوابند و آقا را نبینند.

از جمله قشرهای مشتاق دیدارمی توان به دانشجویان اشاره کرد ، دانشجویان پیرو خط امام و رهبری و همچنین دانش آموزان و فرهنگیان که امام نیز خود فرهنگی فرهیخته هستند .

این حضور در شهرستان چالوس ، طعم دیگری دارد و مردم مشتاق را به این جاده کناره کشانده تا از لذت دیدن روی ولی امر خود ، زیبایی جاده به چشم ها نمایان نشود.

بسیج دانشجویی دانشگاه ها خبر از حضور بی نظیر دانشجویان بسیجی در این دیدار می دهد و می گوید هر لحظه به خیل مشتاقان افزوده می شود تا جایی که عده ای برای همراهی کاروان دیدار ، دست به دعا برداشته اند تا شاید جایی برای آنها پیدا شود و از قافله جا نمانند.

بی گمان مردم مازندران حرف های زیادی برای رهبری عظیم الشان جامعه اسلامی دارند چرا که سخن سال ها انتظار ، در گلوها مانده و بغض ها در حال ترکیدن است .

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم ... چه بگویم غمم از دل برود چون تو بیایی

حسین قربانی میانرودی - خبرگزاری مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.478 seconds.